Jestli se vaší firmě daří a nabíráte nové zaměstnance, tak vám gratulujeme. To jsou samé dobré zprávy a také to vysílá jasný signál, že jste úspěšný podnikatel nebo podnikatelka! Doufáme, že se vám bude dařit i na dále a vaše společnost se bude rozrůstat každým dalším rokem. S nástupem nových zaměstnanců a vytvářením nových pracovních pozic ale také neodmyslitelně souvisí pronájem nových prostor. Jen málokdo z menších podnikatelů kanceláře skutečně vlastní, z velké části se jedná o pronájmy. A na tom pochopitelně není nic špatného. Firmy mají často lepší investice než investovat velké částky do koupě kancelářských prostor. A zejména ze začátku ani nedává příliš smysl nějaké kanceláře kupovat, když doufáte, že se vaše firma rozroste a za pár let budete potřebovat více prostoru.
Pokud už jste se v této situaci ocitli, a právě teď hledáte výhodné nabídky pronájmu kanceláří, máme pro vás pár rad. Za prvé, nespěchejte. I když máte právě teď pocit, že v kanceláři nemůžete ani dýchat a neslyšíte jednoho zaměstnance přes druhého, projděte si nabídky v klidu a důkladně. V případě nutnosti pošlete některé zaměstnance na home office, aby se hluk v kanceláři trochu uklidnil.
Za druhé, proces stěhování si dobře naplánujte. stěhování Praha nabízí kvalitní a spolehlivé služby při stěhování firem i soukromníků. Pomohou vám se stěhováním od A do Z. mohou vaši firmu stěhovat během víkendů nebo státních svátků, pokud si nepřejete narušit běžné fungování vaší společnosti. Postarají se jak o stěhování malého nábytku a krabic, tak i o montáž velkých a těžko přenosných kusů nábytku. Veškeré šanony a dokumenty budou uloženy do speciálních krabic na stěhování. Tyto krabice budou opatřeny kódem tak, aby bylo pozdější vybalování co nejrychlejší a nejefektivnější. Doufáme, že stěhování proběhne bez komplikací a nových prostorech se vám bude líbit.