Když hledáte na internetu nějaké téma, lehce postřehnete, že se vám tam nabízí celá řada aspoň zčásti relevantních odkazů. Zadáte to hledané do vyhledávače a vzápětí máte k dispozici tolik potenciálně tématu odpovídajících odkazů, že je ani nestihnete navštívit, natož abyste je i využili. A tak si vyberete jen nepatný zlomek z nich, které si zaslouží vaši pozornost, a to obvykle těch, které stojí nejvýše ve vyhledávačích. A na ty ostatní už se nedostane. Ani u vás, ani u nikoho jiného na světě. Protože to, co se lidem nenaservíruje jako na podnose, obvykle bývá opomenuto.
Jenže ti, kdo se živí podnikáním na internetu, nemohou akceptovat, že o ně prostě není zájem, protože je ve vyhledávačích předběhli konkurenti. Je nezbytné se prosadit, aby lidé mířili právě na náš web a utráceli právě zde, a ne někde jinde.
Jenže přilákat návštěvníky není lehké. K tomu je třeba SEO – online, tedy optimalizace, která zajistí to nejdokonalejší představení určitého webu těm, kteří by ho byli ochotni využít. Optimalizace je už dávno známým pojmem, a není si tedy asi potřeba dlouze vysvětlovat, proč by se mělo optimalizovat, a to zejména v případě nedostatku ekonomických úspěchů.
A také je pochopitelně žádoucí reklamní kampaň, a to pochopitelně rovněž taková, jež se nemine účinkem. Taková, která osloví co nejširší okruh těch, kteří shánějí právě to zde nabízené. A pokud si nezvolíte tu pravou reklamu, třeba proto, že nevíte, co je PPC kampaň a proč byste si měli zvolit právě tu, lze vám jedině doporučit, abyste se tomuto tématu trochu věnovali. Protože reklama, kterou vidí všichni něco hledající a která stojí jenom úměrně tomu, nakolik zabírá a oslovuje veřejnost, je přece tou nejlepší možnou volbou.
A tak byste měli věci jako PPC a SEO znát. Protože podnikáte-li na internetu, bez těchto zkratek sotva obstojíte.